Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Modyfikowane auta / Odp: Saab 9-5 Aero MY04 stage 4
« Ostatnia wiadomość wysłana przez e_mst dnia Stycznia 31, 2015, 19:33:22 pm »
Zamierzamy. :)
92
Modyfikowane auta / Odp: Saab 9-5 Aero MY04 stage 4
« Ostatnia wiadomość wysłana przez czubek dnia Stycznia 31, 2015, 19:29:58 pm »
Jest jeszcze szansa na temperaturę lub ciśnienie oleju?
93
Modyfikowane auta / Odp: Saab 9-5 Aero MY04 stage 4
« Ostatnia wiadomość wysłana przez e_mst dnia Stycznia 31, 2015, 19:22:41 pm »
Może być tylko overload. 
Dziś ruszyła wersja eksperymentalna. Jednak zamówię kilka druków żeby zrobić kilka sztuk. Mam kilku chętnych. :)
94
Modyfikowane auta / Odp: Saab 9-5 Aero MY04 stage 4
« Ostatnia wiadomość wysłana przez czubek dnia Stycznia 31, 2015, 19:10:52 pm »
Elegancko.
Jak wygląda sytuacja z dokładnością?
Są jakieś ostrzeżenia o temp. granicznych?
95
Modyfikowane auta / Odp: Saab 9-5 Aero MY04 stage 4
« Ostatnia wiadomość wysłana przez e_mst dnia Stycznia 31, 2015, 18:37:22 pm »
W końcu udał się uruchomić pomiar EGT na SID.
96
Powitania / Odp: Cześć!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez e_mst dnia Stycznia 30, 2015, 22:16:02 pm »
Witam na naszym forum. Najsłabsze 9-5 często po dodaniu mocy mniej pali. Zobacz tu http://www.mstun.pl/forummstun/index.php?topic=2303.0
97
Powitania / Cześć!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez resto dnia Stycznia 30, 2015, 20:44:21 pm »
Tak na początek, witam wszystkich.
Od przeszło dwóch lat jeżdżę Saabem 95 2.0t 150 KM w automacie. Kombi.
Przy pełnym obciążeniu (dwoje dorosłych, troje dzieci, bagaże) brakuje mocy. Zapytam przekornie: jest sens? :)

Pozdrawiam
Sebastian
98
Ekspoatacja tuningowanego auta / Zmiana współczynnika kompresji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez e_mst dnia Stycznia 21, 2015, 11:00:25 am »
Zmianę współczynnika kompresji można wykonać na kilka sposobów.

Najbardziej popularny to zainstalowanie tzw kanapki zamiast uszczelki pod głowicą.


cdn...
99
Ekspoatacja tuningowanego auta / Hamulce po dodaniu mocy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez e_mst dnia Stycznia 20, 2015, 19:12:17 pm »
Modyfikacja hamulców jest dość kosztowna i zazwyczaj odkładana na potem. Jednak nie zawsze wiadomo jakie są wystarczające do danej mocy. Oczywiście jak największe jednak może warto się na tym zastanowić.

Normalnie współczesne hamulce fabryczne w samochodach osobowych zazwyczaj maja co najmniej 2 x większa moc od silnika. 
Najłatwiej to sprawdzić po przez przyśpieszenie i opóźnienie. Auto przyśpieszające do 100 km/h w 8 sekund potrzebuje 8 * 50/3,6 =~ 111 metrów drogi. Za to hamować powinno z tych 100 km/h na drodze nie większej niż 50 m. Czy zatrzymanie po hamowaniu powinno nastąpić po 3,6 * 50/50=3,6s. Zakładając, że nie ma poślizgów.

cdn...
100
Modyfikowane auta / Odp: Uturbiony Saab 900NG b234i
« Ostatnia wiadomość wysłana przez e_mst dnia Stycznia 04, 2015, 12:49:24 pm »
Wystarczyło by wymienić DP na trzy calowy i auto miałoby ponad 300 KM.
Jednak na tym skończyliśmy bo auto miało jeździć na LPG.
Strony: 1 ... 8 9 [10]