Autor Wątek: Vector 9-5 NGI  (Przeczytany 13753 razy)

DamZet

  • Gość
Vector 9-5 NGI
« dnia: Lutego 14, 2015, 17:26:15 pm »
Witam wszystkich wraz ze swoim 'prawie aero.
Od dwóch lat w moim posiadaniu, czarny Vector 95 SportCombi MY05 z jasnym wnętrzem. Seryjnie legitymował się  220KM/310Nm po wizycie w Otwocku zawirusowany programem stage 1 do aero. Generalnie po za programem auto takie jak wyjechało z fabryki, hamulce oraz zawieszenie aero, tylne samopoziomujące.  Ze względu na seryjny silnik, automatyczną skrzynię oraz to że tak jak samochód jeździ w tej chwili mi zupełnie wystarcza, po za zmianą wydechu dalszych modyfikacji nie planuję. Ostatnio było dużo walki z silnikiem, tu chciałbym bardzo podziękować panu Markowi za pomoc i bezbłędną diagnozę, ale już jest wszystko w porządku, samochód jeździ tak jak powinien i daje mega frajdę z jazdy. Co do wydechu, na początku marca chciałbym zmienić DP, jak myślicie 3" bez katalizatorów będzie dobrym wyborem? Docelowo będzie jeszcze cat back bsr, będę wdzięczny za namiary na warsztat zajmujący się układami wydechowymi.

Offline e_mst

  • Administrator
  • Uczeń
  • *****
  • Wiadomości: 121
    • msTun
Odp: Vector 9-5 NGI
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 14, 2015, 19:21:53 pm »
Witam.

Mamy takich dwóch co robią dobrze wydechy. :)
Może nawet nie warto BSR a zwrócić się do nich.
Wyjdzie chyba taniej.


p.s. Mamy stempel na zdjęciach na tym forum.

DamZet

  • Gość
Odp: Vector 9-5 NGI
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 16, 2015, 18:29:47 pm »
No to poproszę o jakieś namiary na tych speców. Z tego co udało mi się znaleźć w internecie BSR na niskich obrotach jest w miarę cichy a na tym mi zależy. Na wysokich obrotach może się drzeć ale w trasie chciałbym ten dość niski poziom hałasu zachować.

DamZet

  • Gość
Odp: Vector 9-5 NGI
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 06, 2015, 22:45:26 pm »
Przyszły cieplejsze dni i niestety temperatura w dolocie moim zdaniem jest za wysoka. Ciężko jest mi ją utrzymać poniżej 40*C a nie jeżdżę agresywnie. Wyciągnięcie IC i jego przeczyszczenie na pewno coś tam poprawi ale zacząłem się poważnie zastanawiać nad FMIC. Nie ufam przypadkowo znalezionym w internecie opiniom więc tutaj proszę o jakieś informacje. Obawiam się ilości roboty przy tym a przede wszystkim zwiększenia tzw. laga. Jaki FMIC byłby optymalny do takiej 9-5 oraz czy firma msTun, tak jak widnieje na stronie, jeszcze się tym zajmuje czy już tylko i wyłącznie software? Oczywiście żadne dziury w zderzaku czy belce nie wchodzą w grę ale chyba niepotrzebnie o tym wspominam  ;)

Offline e_mst

  • Administrator
  • Uczeń
  • *****
  • Wiadomości: 121
    • msTun
Odp: Vector 9-5 NGI
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 06, 2015, 22:53:20 pm »
Robiliśmy na chinolach ale odeszliśmy od tego bo koszty nie dużo niższe niż zrobienie P&P pod oryginalny. NI erjako0 FMIC (tak robią protunerzy jak m@ptun czy B$R). Mamy taki na koncie tu http://www.mstun.pl/forummstun/index.php?topic=2336.0
Dokładny koszt jeszcze nie znany ale trzeba liczyć się z 1000+.

DamZet

  • Gość
Odp: Vector 9-5 NGI
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 06, 2015, 23:10:12 pm »
W sumie taka opcja mi jeszcze bardziej odpowiada, pytanie tylko jak duży będzie ten plus po tysiącu... Będę czekał na konkretne informacje  ;)

Offline e_mst

  • Administrator
  • Uczeń
  • *****
  • Wiadomości: 121
    • msTun
Odp: Vector 9-5 NGI
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 08, 2015, 19:35:50 pm »
Do 9-5 taki IC P&P w miejsce oryginału to koszt 1,5 tys zł. Może być grubszy niż oryginalny czy ETS. 

DamZet

  • Gość
Odp: Vector 9-5 NGI
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 10, 2015, 22:25:43 pm »
No muszę pomyśleć czy wydawać pieniądze na IC czy zrobić resztę wydechu albo ogarnąć lakier ;)